czwartek, 7 stycznia 2016

Szczęśliwe zakończenie

Witam!
Dziś nie miałam pomysłu na to jaki wrzucić wiersz, więc wzięłam moja książkę i otworzyłam na chybił trafił i tak wybrałam ten wiersz. Z tym wierszem wiąże się ciekawa historia, a mianowicie gdy go napisałam miał nazwę Happy end, ale strasznie mnie denerwują wstawki z języka angielskiego wszędzie, tak jakbyśmy nie mieli swojego języka, więc postanowiłam zmienić jego nazwę na polską.
No to miłego czytania :)


Szczęśliwe zakończenie

W życiu jak
w bajce
potrzebne jest
szczęśliwe zakończenie.

Bo życie bez
szczęśliwego zakończenia
traci sens
i smutne jest.

Szczęśliwe zakończenie
zdarza się
częściej niż myślisz.
Chociaż może być
inne niż się spodziewasz.

Gdy ci smutno
jest
uwierz w 
szczęśliwe zakończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz