niedziela, 21 lutego 2016

Pośpiech

Witam!
Dzisiaj wiersz taki trochę do przemyśleń, bo w końcu mamy Wielki Post.
Z tym wierszem wiąże się pewna historia, a mianowicie  napisałam go na kartce (to było dawno, teraz staram się pisać w zeszyciku, ale na kartkach też się zdarza :) ), no i zgubiłam tą kartkę. Potem szukałam, tego wiersza i nie mogłam znaleźć, a ponieważ mniej więcej pamiętałam (wyszło mniej) napisałam jeszcze raz i powstał wiersz Pośpiech II ( za tydzień będzie). No i jak często w takich przypadkach bywa znalazłam w końcu oryginał czyli Pośpiech który tu prezentuję. :) Trochę się rozpisałam. :)
Życzę miłego czytania :)


Pośpiech

W pogoni za
pieniędzmi, sławą i władzą,
tracimy to co najważniejsze
Boga i miłość.

W pogoni za
materializmem
tracimy to co w nas najpiękniejsze
wiarę, nadzieję i miłość.

W pogoni za
współczesna modą
tracimy nasz od wieków ukształtowany
system wartości.

W pogoni za
tym co teraz ważne, a później nie
tracimy wszystko
nawet siebie.

Zatrzymaj się!
Jeśli nie chcesz wszystkiego zgubić
w tym szybkim, zwariowanym świecie.
Zatrzymaj się i pomyśl!
Co najważniejsze w twym życiu jest
i co warto wybrać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz