sobota, 23 kwietnia 2016

Życzenia

Witam!
Dziś wyjątkowo będzie wiersz,a jutro już nie. Jeśli czytaliście wczorajszy post to wiecie, że dziś mija rok od wydania mojej książki. to data która ja przyjmuję jako oficjalną, ponieważ tego dnia dostałam do rąk własnych moją książkę. :)
Zamieszczam zdjęcie książki. :) To taka niespodzianka. :)
Z tej okazji życzę sobie więcej czytelników no i by moja książka trafiła do wielu ludzi. :)
A skoro mowa o życzeniach na tę okazję wiersz o nich. :)
Miłego czytania :)








Życzenia

Życzenia powinny być bardzo serdeczne.
W nich zawarte są życzenia
zdrowia, uśmiechu, szczęścia
i wielu innych przyjemnych rzeczy.
Ale przede wszystkim dobre życzenia
płyną z głębi serca.

Nie umiem pisać życzeń,
napiszę krótko:
Kocham Cie
i to wystarczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz