niedziela, 8 maja 2016

*** (w dniu 15 rocznicy I komunii Św.)

Witam!
Dzisiaj taki trochę pierwszo komunijny wiersz. Niestety nie mam jeszcze wiersza na Wniebowstąpienie, a  widząc dzieci idące do I Komunii Św. łatwo pomyśleć o swojej I Komunii. Dlatego dziś ten wiersz, zresztą jest on bardzo osobisty.
Miłego czytania ;)

P.S. Przypominam o konkursie :)


***
(w dniu 15 rocznicy I komunii Św.)
9.05.2014r.
Przychodzę do Ciebie dziś
w kolejną rocznicę naszego spotkania
i próbuję zrozumieć dar jakim był fakt, że zamieszkałeś w moim sercu,
próbuję Ci podziękować za to,  ale słowa są niczym.

Chcę do Ciebie przyjść dziś
tak jak wtedy
z sercem czystym i dziecięcym
które pragnie byś w nim zamieszkał na zawsze.

I chociaż od tamtego momentu wiele się zmieniło
i ja się zmieniłam,
nie pozwól bym zgubiła się na drodze do Ciebie.

Przychodzę do Ciebie dziś,
a Ty dajesz mi się w małym kawałku chleba,
już nie pamiętam który raz,
a na koniec proszę przyjdź do mnie
w chwili mojej śmierci.
Amen





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz