wtorek, 15 grudnia 2015

Czekając ...

Witam!
Od razu przepraszam, że tak późno ale wcześniej nie miałam czasu :) Mam nadzieję że czekanie się opłaciło. :) Ja wychodzę z założenia, że cierpliwi zawsze dostają nagrodę. :) Niestety w dzisiejszym świecie tak mało cierpliwości.... :( ale do rzeczy, dziś wiersz trochę o czekaniu ;)
Miłego czytania:)
P.S. Dziękuje wszystkim którzy czytają bloga, dzięki wam jest już ponad sto wyświetleń. :)


Czekając ...

Przegrzane w Słońcu kwiaty,
Ty i Ja...
I chodź nie ma cię jeszcze ze mną to:
już czuję ciepło Twych dłoni,
już znam smak Twych warg,
już wiem jaki jest zapach Twoich włosów,
i już znam Twój dotyk.

I wciąż coś mi mówi,
że warto czekać nawet wiek.
I wciąż coś mi mówi,
że czekasz na mnie tam,
gdzie blask Księżyca jest
i spełniają się sny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz