czwartek, 3 grudnia 2015

Nadzieja

Witam wszystkich! :)
Dzisiejszy wiersz jest o nadziei. Długo się zastanawiałam co dziś umieścić. Postanowiłam dać wiersz o nadziei, bo mam nadzieję, że chociaż jest ze dwóch stałych czytelników. Jeśli tak jest to napiszcie mi coś w komentarzach, bo mam dziwne uczucie iż piszę sama do siebie. Koniec gadania, czas na wiersz. :)
Miłego czytania :)


Nadzieja
Ta nadzieja, która
pozwala wierzyć, że się dojdzie do celu.
Ta nadzieja, która
zapala się, gdy wszędzie już zapadł mrok.
Ta nadzieja, która
pomaga ci przejść przez najgorsze sytuacje.
Ta nadzieja, która
mówi, że pomimo zła jest jeszcze tyle dobra w świecie.
Ta nadzieja, która
daje możliwość drugiej szansy.
Ta nadzieja, która
łączy wszystkich ludzi.
Ta nadzieja, która
obiecuje nam niebo.
Ta nadzieja,
pochodzi właśnie od Ciebie Boże.

Dziękuję za nią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz